Domů / Časté dotazy

Časté dotazy

Musím se do elektronického obchodu registrovat?

Samozřejmě nemusíte, avšak přicházíte tak o některé výhody. Registrovaný uživatel nemusí při každém nákupu vyplňovat fakturační a doručovací údaje. Navíc, registrovaný zákazník může po přihlášení sledovat historii svého objednávání v našem elektronickém obchodě. Můžeme Vám také zasílat informace o akcích a mimořádných slevách v našem e-shopu. Pokud jste se tedy rozhodli využít našich výhod, zaregistrujte se.

Jak a kde uplatním dárkový certifikát nebo poukaz na slevu?

Poukaz uplatníte v košíku. Kolonka pro zadání kódu který jste obdrželi na certifikátu je umístěna ihned pod volbou dopravy a platby. V případě, že poukaz nefunguje nebo si prostě nevíte rady napište nám na info@ecobag.cz nebo zavolejte na číslo +420 702 270 158 (každý pracovní den 6:00-15:00). A nebojte, naše podpora je opravdu rychlá a vstřícná 🙂

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Ano, zboží si můžete po předchozí objednávce vyzvednout zcela zdarma v Tuchlovicích u Kladna v prodejně firmy Destone s.r.o., která eshop ECOBAG.cz provozuje. Přesná adresa je Destone s.r.o., 27302 Tuchlovice 619. Zboží je možno vyzvedávat každý pracovní den 6:00 – 15:00. Platba je možná hotově na místě nebo kartou on-line předem. Přímo v naší provozovně platit kartou nelze.  

Nejde mi odeslat objednávka

Napište nám název a množství zboží spolu s adresou (způsobem dopravy Česká pošta / PPL) na mail info@ecobag.cz a my objednávku vytvoříme za vás. Pokud preferujete telefon kontaktujte nás na čísle: +420 702 270 158 (každý pracovní den 6:00-15:00).

Elektronický obchod ECOBAG.cz ukazuje zákazníkům aktuální skladové zásoby.

Nákupní košík