Časté dotazy

ECOBAG.cz nabízí svým zákazníkům nejlepší servis 

  1. Možnost vrácení zboží do 90 dnů
  2. Doprava při reklamaci vadného zboží pomocí PPL ZDARMA
  3. PPL za 79Kč
  4. Doručení zboží do druhého pracovního dne
  5. Při nákupu nad 1000,- doprava i dobírka zdarma

Doprava a platba

Reklamace a výměna zboží

Otázky k nákupu

  1. Musím se do elektronického obchodu registrovat?
  2. Jak a kde uplatním dárkový certifikát nebo poukaz na slevu?
  3. Je možné zboží vyzvednout osobně?
  4. Nejde mi odeslat objednávka
  1. V obchodě je u zboží, o které mám zájem, napsáno, že NENÍ SKLADEM. Bude možné ho ještě objednat ?
  1. Chtěl/a bych vaše výrobky nabízet ve svém obchodě, je to možné?
  2. Je možné vaše výrobky potisknout pro reklamní účely?

 

 

Otázky k nákupu

Musím se do elektronického obchodu registrovat?

Samozřejmě nemusíte, avšak přicházíte tak o některé výhody. Registrovaný uživatel nemusí při každém nákupu vyplňovat fakturační a doručovací údaje. Navíc, registrovaný zákazník může po přihlášení sledovat historii svého objednávání v našem elektronickém obchodě. Můžeme Vám také zasílat informace o akcích a mimořádných slevách v našem e-shopu. Pokud jste se tedy rozhodli využít našich výhod, zaregistrujte se.

Jak a kde uplatním dárkový certifikát nebo poukaz na slevu?

Poukaz uplatníte v košíku. Kolonka pro zadání kódu který jste obdželi na certifikátu je umístěna ihned po volbou dopravy a platby. V případě, že poukaz nefunguje nebi si prostě nevíte rady napište nám na info@ecobag.cz nebo zavolejte na číslo +420 702 270 158 každý pracovní den 6:00-15:00). A nebojte naše podpora je opravdu rychlá a vstřícná :-)

 

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Ano, zboží si můžete po předchozí objednávce vyzvednout v Tuchlovicíh u Kladna v prodejně firmy Destone s.r.o., která eshop ECOBAG.cz provozuje. Přesná adresa je Destone s.r.o., 27302 Tuchlovice 619. Zboží je možno vyzvedávat každý pracovní den 6:00 - 15:00. Platba je možná hotově na místě nebo kartou on-line. Přímo v naší provozovně platit kartou nelze.  

Nejde mi odeslat objednávka

Napište nám název a množství zboží spolu s adresou (způsobem dopravy Česká pošta / PPL) na mail info@ecobag.cz a my objednávku vytvoříme za vás. Pokud preferujete telefon kontaktujte nás na čísle: +420 702 270 158

  (každý pracovní den 6:00-15:00).

Zasílání na Slovensko

Na zboží zasílané na Slovensko se nevztahuje nabídka přepravného zdarma při objednávce nad 1000,- Kč.
Pro zasílání zboží na Slovensko platí tyto podmínky :
Doprava na Slovensko se uskutečňuje prostřednictvím přepravní služby PPL . Rychlost doručení je do 2 pracovních dnů od expedice.
Zboží na Slovensko je fakturováno v Kč s DPH ve výši 20%.
Tešíme sa na Vaše objednávky a spravíme všetko pre to, aby ste sa aj Vy stali našimi spokojnými zákazníkmi.


Dostupnost zboží

V obchodě je u zboží, o které mám zájem, napsáno, že NENÍ SKLADEM. Bude možné ho ještě objednat ?

Pokud zboží není skladem stačí kliknout na tlačítko Upozornit až bude zboží skladem a vyplnit svůj email a náš eshop Vás bude informovat automaticky jakmile bude zboží skladem.

Elektronický obchod ECOBAG.cz ukazuje zákazníkům aktuální skladové zásoby.