Časté dotazy

ECOBAG.cz nabízí svým zákazníkům nejlepší servis 


  • Možnost vrácení zboží do 90 dnů

  • Doprava při reklamaci vadného zboží pomocí PPL ZDARMA

  • PPL za 79Kč

  • Doručení zboží do druhého pracovního dne

  • Při nákupu nad 1000,- doprava i dobírka zdarma

 

Doprava a platba


Reklamace a výměna zboží


Otázky k nákupu

  1. Musím se do elektronického obchodu registrovat?
  2. Jak a kde uplatním dárkový certifikát nebo poukaz na slevu?
  3. Je možné zboží vyzvednout osobně?
  4. Nejde mi odeslat objednávka
  5. V obchodě je u zboží, o které mám zájem, napsáno, že NENÍ SKLADEM. Bude možné ho ještě objednat ?
  1. Chtěl/a bych vaše výrobky nabízet ve svém obchodě, je to možné?
  2. Je možné vaše výrobky potisknout pro reklamní účely?

Otázky k nákupu

Musím se do elektronického obchodu registrovat?

Samozřejmě nemusíte, avšak přicházíte tak o některé výhody. Registrovaný uživatel nemusí při každém nákupu vyplňovat fakturační a doručovací údaje. Navíc, registrovaný zákazník může po přihlášení sledovat historii svého objednávání v našem elektronickém obchodě. Můžeme Vám také zasílat informace o akcích a mimořádných slevách v našem e-shopu. Pokud jste se tedy rozhodli využít našich výhod, zaregistrujte se.

Jak a kde uplatním dárkový certifikát nebo poukaz na slevu?

Poukaz uplatníte v košíku. Kolonka pro zadání kódu který jste obdželi na certifikátu je umístěna ihned pod volbou dopravy a platby. V případě, že poukaz nefunguje nebo si prostě nevíte rady napište nám na info@ecobag.cz nebo zavolejte na číslo +420 702 270 158 každý pracovní den 6:00-15:00). A nebojte naše podpora je opravdu rychlá a vstřícná :-)

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Ano, zboží si můžete po předchozí objednávce vyzvednout v Tuchlovicíh u Kladna v prodejně firmy Destone s.r.o., která eshop ECOBAG.cz provozuje. Přesná adresa je Destone s.r.o., 27302 Tuchlovice 619. Zboží je možno vyzvedávat každý pracovní den 6:00 - 15:00. Platba je možná hotově na místě nebo kartou on-line. Přímo v naší provozovně platit kartou nelze.  

Nejde mi odeslat objednávka

Napište nám název a množství zboží spolu s adresou (způsobem dopravy Česká pošta / PPL) na mail info@ecobag.cz a my objednávku vytvoříme za vás. Pokud preferujete telefon kontaktujte nás na čísle: +420 702 270 158 (každý pracovní den 6:00-15:00).

V obchodě je u zboží, o které mám zájem, napsáno, že NENÍ SKLADEM. Bude možné ho ještě objednat ?

Pokud zboží není skladem stačí kliknout na tlačítko Upozornit až bude zboží skladem a vyplnit svůj email a náš eshop Vás bude informovat automaticky jakmile bude zboží skladem.

Elektronický obchod ECOBAG.cz ukazuje zákazníkům aktuální skladové zásoby.